mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

maandag 26 januari 2009

Hard gewerkt


IK ben hier gisteren avond nog eens komen piepen en heb gezien dat er hier overal heel hard gewerkt is in het weekend en dat er weer mooie dingen op staan.
Ik vind dan ook dat dit een roosje verdiend.
Dus schenk ik deze roos aan al mijn trouwe volgers en mijn bezoekers.
Vandaag moet ik boodschappen doen met een gebrekkige tante en dat vraagt wel wat van mijn tijd zo dat ik niet veel kan doen,maar dat haal ik wel in.
Ik wens jullie allemaal een fijne maandag toe en knuffels van
Joke.

2 opmerkingen:

  1. dank u wel zeg
    das lief van je
    wens jou ook nog een fijne dag
    ook heel erg bedankt voor de mooie lieve award
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie atentie van je
    bij mij ligt als even stil ... wel met veel bezig maar mijn creaties zijn nog niet af
    ga dan deze prachtige roos op mijn blog ook plaatsen
    is een beetje vintage he
    nog een fijne dag
    ben ook benieuwd naar jou mooie werkjes waar je mee bezig bent

    BeantwoordenVerwijderen