mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 18 juni 2009

Fijne en leuke donderdag voor iedereen.
ge zult wel begrijpen dat ik nu niet zo veel zin heb
om hand werkjes te doen.
Ik moet meer herbeginnen dan dat ik doe.
Mijn verstand staat momenteel op nul,maar ik heb van
nacht na een slaappilletje toch redelijk goed geslapen en werd wakker van de ruitenwasser die aan mijn ramen aan het lappen was.
Die zal ook gedacht hebben wat een luilak daar.
(hij is wel mijn neefje hoor) en die weet het wel.
Zijn vader(mijn oom) heeft het zelfde gehad en zo dus hebben we dan samen nog wat bij gepraat en mekaar wat getroost bij een bakje koffie,en ik moet zeggen hij heeft me toch wat meer moed gegeven zo dat het nu toch iets beter is met mij want ik voelde me gisteren echt levensmoe en dit is nu weer over.vandaag gaan de dokters rond de tafel zitten om verder te beslissen
maar het zal waarschijnlijk chemo worden.
Zo vrienden dat was het voor vandaag.
Ik ga nu vlug een wasje en een strijkje doen en jullie het beste wensen en tot de volgende.
Knuffels
joke.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Joke , toch een beetje voor jezelf ook zorgen hoor !!! Dat je hoofd nu niet op handwerken staat en soms zin hebt de moed op te geven is best normaal , maar de dag van vandaag kunnen ze al veel hoor ! Neem zeker voldoende rust en probeer niet teveel te piekeren !
    liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komaan Joke , nu niet opgeven hé .
    Kweet het wij hebben gemakelijk praten, maar
    je man heeft je nodig nu blijven vechten hé .
    Ik zou je graag een kaartje willen sturen
    als ik mag , om jullie een beetje te steunen .
    Mijn emailadres is jenny.b1@telenet.be als
    je adres wilt doorsturen .

    Dikke knuffel Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Joke,

    Ik wil je veel sterkte en steun toewensen. Het zijn nu even moeilijke tijden, maar achter de wolken zit steeds de zon. Die komt zeker weer te voorschijn.
    Dus, kop omhoog, niet bij de pakken blijven zitten. Ik zal een kaarsje doen branden om een goede afloop.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen