mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 9 juli 2009

nieuw tafelkleedje

Hallo,iedereen.
Mijn eerste ruitje staat er op we zijn begonnen.Vandaag nog eens naar den hobby geweest en dat was lang geleden.En daar heb ik ze wat wegwijs gemaakt om sokken te breien.Het verwonderde mij dat ze dit nog nooit gedaan hebben daar het allemaal om oudere dames gaat en vroeger was dit iets wat wij in de school al leerde.
Maar ze zijn goed bezig en hebben wat bezigheid.
En ik heb me nog eens kunnen ontspannen dit was ook al lang geleden.
Groetjes
Joke.



3 opmerkingen:

  1. Wowww Joke,wat is dit al heel mooi gemaakt die ruit.
    Heerlijk voor je dat je je even kon ontspannen schat,even wat afleiding doet je goed meis.
    Denk ook een beetje aan je eigen,je ben ook niet helemaal de jongste schat.
    Hoe gaat het een beetje met je man,zijn de bestralingen al begonnen.

    Lieverd een dikke knuffel Riet.xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooi uit joke
    leuk dat je je lekker hebt kunnen ontspannen
    zal je wel deugt gedaan hebben
    dikke knuffel natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er al heel mooi uit hoor Joke en ik ben heeeel erg blij dat ge u hebt kunnen ontspannen . Goed voor je meis , je hebt een en ander moeten doormaken en het is goed dat je ook eens hebt kunnen genieten ! Mijn hobby maakt me ook altijd terug een beetje gelukkig in moeilijke tijden !
    Ik heb ook een verassing op mijn blog voor je , ga eens kijken !
    http://ingrids-crea-corner.blogspot.com/

    liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen