mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

dinsdag 29 september 2009

hardhanger


Goede morgen vrienden
Mijn tafel kleedje is af maar ik krijg weer geen mooie foto's op mijn blogje
ze zijn nog al wazig.
We zijn juist terug van de kliniek en nu moeten we nog een weekje bang af wachten naar de uitslag.
Dit wachten zijn we onder tussen al gewoon.
Dit kleedje is gemaakt met hardhanger dus veel tel en knip werk en ik heb ondertussen ook al 6 jasjes af voor mijn thee lichtjes nog 2 te gaan
volgende week is het terug chemo en dan kan ik ze af geven ik moet ze ook nog mooi inpakken.

1 opmerking:

  1. hallo joke,

    uw tasjes zien er precies heel mooi uit. Het is inderdaad jammer dat het geen duidelijke foto's zijn.
    Aan uw kleedje moet je veel werk hebben gehad. Het ziet er heel goed uit.

    Ik hoop dat de chemo aanslaat, en dat uw rug vlug weer in orde komt hé.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen