mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

vrijdag 5 februari 2010

Goede morgen
Gisteren zijn we klaar geraakt met onze papperassen mijn paspoort veranderd en mijn vignet plakt ook al in de auto
zo ver zijn we ook al.
Nu vandaag gaan we eens rond kijken voor nieuwe gordijnen
dat zal ook nog een heel werk worden want ik maak ze zelf maar het zijn wel drie grote schuiframen van de vloer tot het plafond en heel de breedte van de kamers dus ons Joke zal weten wat te doen.Maar ik doe dat allemaal graag en als het dan klaar is ben ik weer zo fier als een gieter.
Gisteren was de hobby weer heel plezierig en we zijn weer eens begonnen met iets nieuw te leren(schwalmer borduren)
het ziet er niet zo gemakkelijk uit hoor.
Maar we doen maar voort het zal wel lukken
Groetjes
Joke

3 opmerkingen:

  1. Het is altijd leuk als je het allemaal zelf gemaakt hebt. Dan ben je inderdaad zo fier als een gieter. Ik maak nu niet graag gordijnen, maar ik zou nog willen kussens, tafelkleedjes enz... willen maken.

    Je hebt precies nog wel wat werk voor de boeg. Veel succes hoor.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met de gordijnen Joke , zelf ben ik daar niet zo handig in :-( het is nochtans heel nuttig als je dat zelf kan !!"schwalmer borduren"
    daar heb ik nog nooit van gehoord , ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey joke jij gaat het precies nog druk hebben zo te lezen
    wens je veel succes met je gordijnen
    is wel fijn dat je dat zelf kan maken
    wens je een heel fijn weekend
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen