mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 11 maart 2010

waar blijft het mooie weer?????,

Waar blijft het mooie weer???????Zitten hier echt te wachten want het begint te kribbelen om
teug naar ons bos te gaan.
En het zal daar wel een hele opkuis zijn dus weer veel werk Onze Eddy kan het niet meer en zeker niet tegen kou dus zit ik vol ongeduld te wachten naar de eerste warme zonnestraaltjes.
Al moet ik alle dagen over en weer rijden daar zit ik niet mee in want voor te slapen is het er nog te koud en vochtig maar zou het toch graag proper hebben tegen pasen.
Ik zeg teggen mijn eigen Joke blijven voort doen achtereen kan je uitrusten(was het maar waar)
dikke knuffels iedereen
Joke

1 opmerking:

  1. Ja Joke het blijft maar duren hè , altijd die koude vriesnachten en we velangen zo naar de lente ! Ik kan me inbeelden dat het begint te kriebelen om het bos in te gaan ! Het zal jullie goed doen !!!

    BeantwoordenVerwijderen