mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zaterdag 25 september 2010

fijn weekend

Fijn weekend aan iedereen
Hier heb ik nog een truitje en muts klaar voor onze weeskindjes voor een jaar of zes zeven het is wel van overschotjes maar wel nieuwe wol en ik voel mij er goed bij
De toestand gaat hier zo wat op en af en als het goed is doen we een wandeling met de rolstoel
Eddy heeft nu eindelijk beseft dat het niet anders meer kan en dat hij zich toch even beter voelt als hij eens buiten heeft geweest.We zijn zelfs van de week naar de ZOO geweest dit is maar een half uurtje wandelen en hij was er gelukkig mee maar ik was dood moe.
Wens jullie nog een fijn weekend en dikke knuffels
Joke

2 opmerkingen:

  1. Prachtig setje heb je weer gebreid Joke !!!Hopelijk krijgen we nog een beetje mooi en zacht weer zodat Eddy nog eens buiten kan ,wees toch maar voorzichtig want een rolstoel duwen moet je niet onderschatten en met je pijnlijke rug ...... !!! Hou de moed er in meis ....
    Dikke knuffel van Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das een heel mooi setje daar zullen die kindjes echt wel blij mee zijn wi
    fijn dat jullie nog eens even buiten kunnen
    frisse lucht doet echt wel deugt
    fijne zondag nog
    grtz natacah

    BeantwoordenVerwijderen