mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zaterdag 23 oktober 2010

Voor Stefaan

Speciaal voor jou STEFAAN.
Vandaag gaan we naar het afscheid van Stefaan.
Ik weet niet of iemand het op het nieuws of in de krant heeft gelezen maar Stefaan is verleden donderdag verongelukt in de opera van Gent en is de schoonzoon van mijn beste vriendin.Er word vandaag afscheid genomen van Stefaan in de opera van Antwerpen en wij gaan erheen.
Ik hoop dat Eddy het vol houd maar gaan het wel proberen.
Dikke knuffels
Joke

1 opmerking:

  1. Wat vreselijk dit bericht Joke,ik had het niet gehoord.
    Was het een jonge man,vreselijk dat je door een ongeluk zo uit het leven word getrokken.
    Heel erg als je als ouders een kind moet weg brengen.
    Wat goed van Eddy dat hij mee gaat.
    Hoe gaat het met hem,ga hij wel achteruit,of blijf het stil staan.
    Wens jullie beiden,veel liefs en kracht toe.
    Beiden een dikke knuffel.

    Riet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen