mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 3 maart 2011

weer een stukje verder

Fijne donderdag ik heb weer een beetje verder gewerkt aan mijn hummeltje en ik kom er maar niet uit wat mijn volgende werkje gaat worden ik heb nog zoveel liggen, werkjes die half af zijn en ook nieuwe weet niet wat eerst te doen.Van middag is het normaal onze hobbyclub maar ik blijf thuis want de toestand is  hier
heel slecht en ik durf eigenlijk niet te lang van huis weg te blijven.Knuffels
Joke

3 opmerkingen:

  1. Veel sterkte en beterschap toegewenst, het is vast niet gemakkelijk he ?

    Je werkje schiet al goed op Joke :)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf dan maar lekker thuis, en maak gewoon af en toe wat af waar je al aan was begonnen.
    Sterkte nogmaals,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel sterkte joke is nu vast niet makkelijk allemaal
    je werkje ziet er heel mooi uit schiet toch goed op als je die verranderingen ziet
    dikke knuffel natacha

    BeantwoordenVerwijderen