mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zaterdag 16 juli 2011

vergroot lamp en sok

Fijne zaterdag vrienden,Heb dan gisteren maar besloten om een vergrootlamp te gaan kopen want het was niet meer te doen met die fijne steekjes aan die kerstsok maar heb intussen 10 rijtjes gedaan.Heb wel naar mijn voetjes gekregen van mijn huisdokter dat ik meer moet buiten komen dan te zitten borduren daar ik op het randje af zit van een depressie.Heb nu zwaardere medicatie gekregen waar ik een beetje suffig van word dus oppassen anders kan ik meer los doen dan borduren en durf nu momenteel ook niet met de auto rijden.
Een voordeel heb deze nacht eens goed door geslapen en dit was echt nodig.
Dikke knuffels
Joke

4 opmerkingen:

  1. Gaat vast veel gemakkelijker gaan met je nieuwe vergrootlamp.

    Veel sterkte, zorg goed voor jezelf Joke ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Let maar is goed op je zelf Joke,ik heb het wel gedacht,die zal wel instorten.
    Meis ga heerlijk naar buiten,en niet aldoor binnen zitten.
    Heel veel sterkte lieverd.

    Liefs knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met je vergrootglas. Luister ondertussen ook maar goed naar je dokter. Hou je haaks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel beterschap Joke en het niet te ver laten komen want een depressie is niet mis ! Niet veel buiten komen is niet zo goed , regelmatig naar je hobbyclub gaan en niet teveel piekeren ...

    BeantwoordenVerwijderen