mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zondag 22 januari 2012

roze truitje

Fijne zondag iedereen,hier heb ik nog eens een beetje gebreid maar de tijd nog niet gehad om het ineen te zetten.Heb de laatste dagen weer niet veel gedaan daar een goede vriend des huizes vanavond vertrekt naar
Irak om zijn familie weer te zien na lange tijd En daar ik van deze jongeman heel veel hulp en steun heb gekregen bij het overlijden van Eddy heb ik dan ook veel mede belopen om zijn papierwerk in orde te krijgen.Hopelijk komt hij behouden terug want het is nog altijd een risicoland en ben  ondertussen van hem gaan houden als van mijn eigen kinderen en is voor mij een derde zoon geworden.Ben dan ook een beetje nerveus vandaag.
Dikke knuffels
Joke

2 opmerkingen:

  1. Dat is zeker erg spannend allemaal, ik hoop dat alles goed gaat!
    Zo'n truitje kan dan best even wachten.
    Weer erg mooi gebreid trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi truitje heb je weer gemaakt Joke.
    Hele mooie kleur heb je gebruikt.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen