mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

maandag 26 maart 2012

zomaar

Hallo,ik kom zomaar een groetje brengen en ik ben weer helemaal terug de oude k'ga nog één dagje uitrusten en woensdag gaan we er met een paar vrienden tegen aan vliegen in het bos.
Nog een beetje schilderwerk en dan de oppoets mijn gordijnen liggen ook al mooi wit te wachten om op te hangen. Zo dat ik met verse moed kan gaan genieten van mijn bos. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.Onze Eddy is nu de 29ste al een jaar overleden en zou niet liever gewild hebben dat ik daar in mijn bosje zit te handwerken.Ik heb nu de juiste vrienden gevonden die me echt geholpen hebben.Spijtig genoeg dat het allemaal vreemden moeten zijn want de eigen kinderen doen of hun neus bloed. Ons ma kan haar plan wel trekken zij is sterk genoeg maar vergeten wel dat het beste er af is ben ook niet meer van de jongste.
Knuffels
Joke

2 opmerkingen:

  1. Wat is tijd genadeloos he?
    Dat het zomaar al een jaar verder is.
    Fijn dat je straks in je bosje kan zitten en er hopelijk een beetje van kan genieten.
    Gelukkig ben je weer opgeknapt na je ziek zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Joke straks in het bos genieten van je handwerkjes , goed zo meis het zal je deugd doen !! Dat het al een jaar is van je Eddy ..... wat gaat de tijd toch vlug !!! Draag goed zorg voor jezelf en neem niet teveel hooi op je vork want zoals je zegt beetje bij beetje worden we ook wat ouder ;) !
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen