mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

maandag 16 februari 2009

poppensetje

Hier is dan mijn 3de setje.
Met Nijntje,heb vandaag goed kunnen breien
Nu onze Dean hier is heb ik hem leren haken
en zo hebben we samen gezellig handwerk zitten doen
ik mijn breiwerk en Dean is een lange koord aan het haken.
Wat moet ge al niet doen om een kind bezig te houden
dat niet buiten mag.
En het is eens iets anders dan heel de dag zitten kaarten 
of andere spelletjes te doen.
Wens jullie nog een fijne avond toe en de groetjes.
Joke.

6 opmerkingen:

  1. best wel schattig dat nijntje truitje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die vind ik ook weer zo leuk, vooral met dat Nijntje op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig, dit zou mijn dochter fantastisch vinden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai Joke , jij gaat er nogal vandoor ;)
    Heel mooi !!! Kwou dak terug kind was ,
    kzou nogal spelen met die poppen ;););)

    Groetjes Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dat prachtig gemaakt zeg.
    echt klasse meis.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen