mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

vrijdag 20 februari 2009

poppensetje


Hier is dan het 4de setje eentje met een rugzakje.
Nu doe ik verder aan mijn tafelkleedje.En ik heb al materiaal gaan halen om 2 tafellopers te maken.Dus we vallen nog niet stil en ik heb nog veel andere dingen in mijn hoofd.
Zo ben ik ook aan nieuwe kussentjes toe voor mijn zetels en ben al vollop bezig om modelletjes
te zoeken.
Vrienden ik wens jullie al een heel fijn weekend toe en de groetjes.
Joke.

4 opmerkingen:

  1. Die is ook weer leuk gedaan hoor! Je gaat goed vooruit met het breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig met dat rugzakje !!!

    Fijne knutsel zondag Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind het een superlief setje
    is een mooi geheel met dat rugzakje
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb dit prachtig gemaakt Joke,die rugzak geweldig.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen