mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

woensdag 25 maart 2009

kussen en kantje


Hallo vrienden,ben al een stukje verder geraakt
aan mijn kussen.
Nu heb ik deze morgen de maartse buien getrotseerd
en ben ik op zoek gegaan naar kant voor mijn kussen
en heb tenslotte besloten dat het handwerk moet blijven en ben begonnen om er zelf te breien in fijne katoen.Nu als het tegen slaagt kan ik nog altijd kant gaan kopen.Mijne man verklaard me nu helemaal zot.Maar dan word ik het liever op een plezante manier met iets dat ik graag doe.Haha.
Groetjes.
Joke

1 opmerking:

  1. wat doen je dat toch snel Joke.
    je been al een heel eind met borduren.
    en dat kant breien,het is wel heel mooi,maar wel een heel karwei.
    ben heel benieuwd als het af is.
    die bloemen heb je heel mooi geborduurd.

    succes meis.
    dikke knuf Riet.xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen