mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zondag 1 maart 2009

tafellopers

Ben intussen al aan tafellopers begonnen.
Heb reeds al een stuk van de boordjes gedaan
en deze roosjes komen er op.
Nog even iets zeggen mijn tafelkleedje word enkel in de doos gestopt tot aan onze tentoonstelling.
daarna word het gewoon gebruikt.
Maar ik ken mijn pappenheimers hier thuis en als er op gemorst word is het nieuw er af.
Nu ben ik zoveel mogelijk aan het maken maar het word allemaal gebruikt hoor want ik hou van afwisseling op mijn tafels.
Nog zondagse groetjes.
Joke.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Joke,

    Dat zal vast wel een heel mooi tafelloper worden hoor. Er is wel nog veel werk aan de winkel.

    Ook wil ik je langs deze weg danken omdat je regelmatig mijn blog bezoekt en er een berichtje nalaat.

    fijn weekend nog

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dat weer prachtig ,maar het is een heel werk Joke.
    ben heel benieuwd als die af is.
    veel succes hoor meis.

    liefs riet.

    BeantwoordenVerwijderen