mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zaterdag 24 oktober 2009

fijn weekend


Voor iedereen een fijn weekend toe gewenst,
Ikzelf zit hier maar te breien en ik kom niet meer aan mijn schilderijtjes toe en zou zo graag nog wat kruisjessteek doen,
Heb gisteren nog verscheidene bestellingen gekregen voor poppenkleedjes.
Want de SINT komt er bijna aan en daarbij is onze tentoonstelling ook al binnen 3 weken en dit vraagt ook nog veel werk.
Ge ziet ons Joke zit nog lang niet stil
daarbij nu dinsdag weer heel de dag kliniek voor onze Eddy zijn chemo.
Gisteren naar een voorstelling geweest van Pol Goossens de Frank
uit de serie thuis over altzheimer en weer even een traantje moeten weg pinken die man verteld dit geweldig en zo zijn wij altijd onderweg of thuis vlijtig bezig,
Vrienden ik wens iedereen een fijn en rustig weekend toe
en dikke knuffels van
Joke

1 opmerking:

  1. Amai Joke ,
    zo druk bezig !!! Je hebt weer mooie creaties
    gemaakt .

    Fijn wwekend Jenny

    BeantwoordenVerwijderen