mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

vrijdag 30 oktober 2009

fijn weekend


Hallo iedereen,ik kom julie al een fijn weekend wensen.
Morgen komt mijn kleinzoontje voor de vakantie logeren.Dus zal ik mijn handjes weer vol hebben
en die kleine pagader zal mijn computerke weer nodig hebben om zijn spelletjes te spelen.
En dan de nodige uitstapjes er bij.
Het is al geleden van de paas vakantie dat ik hem nog gezien heb dus zal hij weer extra verwent worden sssttttt niet voort vertellen hé,hij vroeg al aan de telephone of de pot choco klaar stond want thuis krijgt hij dat niet zoveel.
En bij de moeke worden zijn lievelings gerechtjes klaar gemaakt hé,
Nog een fijn weekend allemaal
knuffels
Joke.

1 opmerking:

  1. hey joke wens je ook een heel fijn weekend toe geniet maar lekker met de kleine pagader in huis
    liefs natacha

    BeantwoordenVerwijderen