mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zaterdag 28 november 2009

fijn weekend


Fijn weekend iedereen
Ik denk dat jullie ook vollop kaarten aan het maken bent voor de feestdagen bij ons in de Hobbyclub is dit toch zo, iedereen is daar druk bezig ikzelf ben ook weer iets nieuw begonnen namelijk florano borduren ik had er nog nooit van gehoord en dan wil ik dit zeker aan leren.
Nu ben ik daar gisteren aan begonnen en dit is al een beetje resultaat,
Fijn weekend voor iedereen
Groetjes
Joke

2 opmerkingen:

  1. ja hier ook bezig met kerstkaartjes te maken
    dit werkje ziet er ook leuk uit zeg
    is eens iets anders
    ook een fijn weekend
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW ! Het ziet er prachtig uit Joke ! Ik heb daar ook nog nooit van gehoord , het is wel heel mooi en waarschijnlijk ook leuk om te doen !

    BeantwoordenVerwijderen