mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 26 november 2009

fijne donderdag


Fijne donderdag aan iedereen
Vandaag is het weer hobbydag (babbeldag) en het word stillaan tijd dat ik nog eens wat ga doen want ik ben precies stil gevallen.
Nu heb ik wel een tafelkleedje dat zo goed als af is en dit ga ik vandaag verder afwerken.Maar ik heb het dan ook zo druk met mijn ventje ze zijn gestopt met de chemo daar die niet helpt en zijn longen zitten weer vol water,maandag moet hij weer in de scanner om verder te zien en dan zijn er nog wat andere familiale problemen die er tussenvallen iemand die geplaatst moet worden in de geriatrie en dit blijkt allemaal niet zo simpel te verlopen ik denk dat daar eerst ongelukken moeten gebeuren voor ze iets doen.Ja we zullen wel zien hoe het verder afloopt en blijven het beste hopen
Knuffels
Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten