mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 10 december 2009

vandaag beter nieuws

Goed nieuws
Wij hebben vandaag wat beter nieuws gekregen.
Onze Eddy moest vandaag naar het ziekenhuis voor de uitslag van de scan
Wij beide met bibberende benen naar daar maar het gezwel is zelfs iets verkleind en de chemo word voorlopig stop gezet.Nu moet hij maar binnen 2 maanden terug komen voor een nieuwe scan dus maar blijven hopen dat het nog een hele tijd zo blijft.
We zijn toch een beetje op gelucht nu want een andere dokter had gezegt dat er terug water in de longen zat maar dat bleek een verkeerde diagnose te zijn.Ge ziet die zijn ook al eens verkeerd maar het maakt je wel ongerust.
Nog dikke knuffels van een gerust gesteld Joke

3 opmerkingen:

  1. Ohh !!! Joke ,

    ik ben zo blij voor jullie en blijf met
    jullie hopen op een genezing .

    Dikke knuffel x
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Eddy en Joke, God zei dank.
    Wat ben ik heel blij met jullie,dat het toch iets verkleind is.
    Over 2 maanden terug,nu eerst genieten van de kerst.
    Geniet maar elke dag van elkaar,leef met de dag lieverds.

    Dikke knuffels beiden Riet.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben super blij voor jullie Joke , een beetje goed nieuws kan wonderen doen , geniet van het samen zijn !

    BeantwoordenVerwijderen