mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 21 januari 2010

donderdag


Goede morgen
Intussen zijn we weeral donderdag,wat gaat de tijd toch vlug.
Gisteren nog hard gewerkt in het appartement en één slaapkamer is klaar.
Ik vind dit wel erg want de mevrouw waar we dit van overhuren is intussen heel erg verslechterd en is nu terminaal.
En dan denk ik als ik dit zo zie aftakelen(dit staat mij ook nog te wachten met Eddy)want die beestjes doen hun werk soms vlugger dan je verwacht.En hij zegt niet veel maar ik ben ook niet van gisteren en ik zie veel ,zodat ik veel werk uit zijn handen neem
ikzelf zal het achteraf ook wel moeten bekopen met mijn rug maar dat neem ik er wel bij
Nu vandaag ga ik een dagje rust nemen
en vanmiddag gezellig naar de hobbyclub
zo kan ik nog eens een paar uurtjes aan mijn handwerkje doen.Genoeg gezaagd voor vandaag Nog de groetjes van mij
Joke

1 opmerking:

  1. Joke dit is niet "zagen " hoor , je staat gewoon met je beide benen op de grond en je staat eens stil bij wat je nog te wachten staat en soms moet ge uw angsten eens kunne onder woorden brengen , het moet er eens uit en dan gaat het weer iets beter ! Draag ook een beetje zorg voor jezelf en geniet van je Eddy en van je borduurwerkjes en af en toe eens de "knop omdraaien "
    liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen