mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zondag 31 januari 2010

zondag


Zondag en de maand is ook weeral om
de tijd gaat toch zo vlug.Ben vandaag een beetje gaan werken op ons nieuwe appartementje maar het gaat mij niet zo goed af en zeker nu ik de spulletjes allemaal moet weg doen van mijn overleden vriendin ik heb al veel op zij gezet dat ik zelf wil houden van haar
als herinnering.Het is dus allemaal een beetje verkeerd gelopen zijzelf ook ze keek er echt naar uit om naar het rust en verzorgings tehuis te gaan en dit heeft juist twee weken mogen duren en nu is ze al begraven.
Nu ga ik proberen om mijn zinnen een beetje te verzetten en ik ga voor de T.V een beetje breien.
Wens jullie allemaal nog een fijne en rustige avond toe.
Joke

1 opmerking:

  1. ach Joke , het leven kan soms zo hard zijn en het verloopt helemaal niet zoals we vaak wel zouden willen en ons voorstellen , de kunst is er overal het beste van te maken maar het is verdorie soms moeilijk vooral als we op gebeurtenissen botsen die heel veel pijn doen !
    Heel veel sterkte en probeer een beetje rust te nemen ,je hebt de laatste tijd ook al zoooveeel moeten doorstaan !
    liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen