mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zaterdag 24 juli 2010

iets nieuw begonnen

Hallo vrienden hier ben ik weer even terug en begin met jullie een fijn weekend te wensen
ik heb het niet zo zien zitten om achter de computer te zitten de laatste dagen de toestand gaat hier dagelijks achteruit (tja niks aan te doen)Maandag krijg ik poetshulp en dat zal voor mij ook al iets beter zijn met mijn ruggetje.Nu ben ik op aanvraag van iemand met iets nieuw begonnen
namelijk voor reborn poppen te breien en dat is met nogal veel frullekes aan kant inbreien en met roosjes en strikjes en nu heb ik hier in belgie deze kant nog niet gevonden en heb het in nederland via online kunnen bestellen en toen het pakje aankwam ben ik direct begonnen en hier zie je al een broekje en sokjes.Ik vind het wel schattig.
Straks ga ik even tijd maken om jullie een bezoekje te brengen maar Eddy roept me weer om te helpen.
Knuffels
Joke

1 opmerking:

  1. ooohhh Joke wat een schattige spulletjes heb je weer gemaakt , wat lief zo met die frulletjes !!Moet Eddy niet teveel afzien ? En gaat het een beetje met u ,gelukkig krijg je poetshulp en wordt het een beetje lichter ,probeer er het beste van te maken meis !
    Toch een goed weekend hoor en zoek een beetje ontspanning in je handwerkjes !
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen