mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

vrijdag 9 juli 2010

sorry

Sorry vrienden ik kom even een groetje brengen want ik ben nog niet in staat om lang achter de computer te zitten en van handwerken is helemaal nog geen spraken van.
Mijn rug is totaal versleten en ook niks meer aan te doen en nu maakt deze hittegolf het er ook niet beters van.
Zoals ge ziet zijn we hier twee kreupelen bijeen en sociaal hulp is momenteel ook nog geen sprake van omdat eddy nog 3 puntjes te kort komt op zijn petscan om in aanmerking te komen
en wat ik mankeer rekenen ze daar niet bij omdat dit nog te genezen valt volgens het O.C.M.W.
Ik ben wel met een proffesor bezig die zich er eens mee gaat bemoeien want poetshulp is ook nog niet in orde.
Nog dikke knuffels
Joke

2 opmerkingen:

  1. Ja lieverds tegenwoordig is het schandalig,als je er niet meer bent dan komen ze vragen heb je nog hulp nodig.
    Maar dan is het helaas niet meer nodig.
    Heel veel sterkte beiden.
    Toch een gezellig weekend.

    Liefs knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei Joke ,ik vind dit een echte schande ,mensen die zo met hun gezondheid sukkelen verdienen toch wel hulp als eerste , van dat besparen in de gezondheidszorg daar krijg ik het van hè !
    Hopelijk kan die proffesor iets doen voor jullie ,soms met de juiste persoon .... moet kunnen !
    Dikke knuffels van Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen