mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 26 augustus 2010

lieve vrienden


Mijn lieve vrienden ik ben zo blij dat ik tegen jullie mijn hart eens kan luchten en dit doet mij echt goed om het hart.Voor dat schuldgevoel moet ik nu in behandeling bij de psychologe Mijn huisdokter is daar echt heel erg mee begaan en hij had al een afspraak voor mij geregeld ik ben zo blij dat ik zo een goede dokter heb gevonden hij staat ons met raad en daad bij en komt af en toe even kijken zelfs zonder betaling en dat vind je niet veel meer.Nu heb ik intussen ook goed bezig geweest en ben reeds begonnen om een collectie poppenkleedjes te maken tegen sinterklaas beter op tijd want ik weet ook niet wat er allemaal nog gaat tussen komen hier ten huze Joke.
hele hele dikke knuffels
Joke

2 opmerkingen:

  1. hey joke
    is echt wel goed dat jullie dr zo met jullie begaan is zoals hij om gaat met jullie zo'n dr vind je idd niet veel meer
    op dat gebied heb je het dan wel getroffen
    dat heeft dan toch een warm gevoel hé
    je nieuwe setje vind ik echt wel heel lief en schattig
    dikke knuf en veel liefs natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend setje heb je gemaakt Joke.
    Fijn dat je zo lieve dokter heb,gelukkig lieverd dat je nu hulp krijg,je uit je niet,je krop alles maar op.
    Moet er echt uit schat,want dit hou je echt niet vol.
    Dus praat maar met die dokter,dat lucht je op.
    Sterkte met alles lieverd.
    Beiden dikke knuffel.
    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen