mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

maandag 2 augustus 2010

zomaar

Hallo Hallo vrienden,het gaat hier wel even duren, voor je van mij nog iets te zien krijgt
.Het gaat hier helemaal niet goed en voor handwerken is er niet veel tijd over.
Ik moet mijne Eddy verzorgen en in het oog houden met zijn medicatie zodat hij geen overdosis
inneemt en ook omdat hij telkens valt als hij op staat.Heb met de dokter gepraat om hem te laten opnemen in de kliniek maar hij vind het nog te vroeg zeggende dat hij beter nog even in eigen omgeving verblijft maar zal er voor zorgen dat ik de nodige hulp krijg.Poetshulp heb ik al
en ook iemand die bij hem komt zitten als ik eens een boodschap wil doen of nog eens naar de hobby wil gaan maar mij lukt dat niet zo goed want ik zit telkens met mijn gedachten thuis en wil dan overal direct weg

3 opmerkingen:

  1. ooooh joke toch
    zorg maar goed voor uwe eddy
    kan wel geloven da je nu niet veel tijd en goesting hebt om met een hobby bezig te zijn
    wens jullie heel veel liefs
    dikke knuffel natacha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach lieve Joke wat een ellende , tuurlijk zijn je gedachten voortdurend bij Eddy en rust heb je waarschijnlijk nu helemaal niet meer ! Ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen , zoiets maakt je stil en verdrietig .... maar ik kan goed luisteren als je er nood aan hebt mag je me altijd een mailtje sturen !
    Hele dikke knuffel van Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joke, kan je geen hulp aanvragen bij palliatieve zorgen, die kunnen je bijstaan met raad en daad, want je moet zien dat je voor jezelf ook goed blijft zorgen, want jij bent de pilaar waar alles op terecht komt op de moment.
    Warme groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen