mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

maandag 13 december 2010

nog eentje bij

Heb nog een truitje klaar maar ga me nu aan de sokken wagen dan kan dit ook buiten want straks kan je bij mij niet meer binnen van de werkjes.Nu donderdag is het weer hobby en kan ik al 5 truitjes weer meenemen
en 2 paar sokken.Ze zijn daar weer mooie werkjes aan het maken voor kerstmis maar kan niks nieuw bijleren nu daar ik steeds later toe kom en ook vroeger moet opstappen daar ik rekening moet houden met de oppas voor Eddy en moet de uren van die mensen ook respecteren het zijn tenslotte ook vrijwilligers
en hebben ook een huishouden buitenaf te doen.En ben zeer blij dat ik ze heb maar volgens de huisarts is dit te weinig voor mij om maar 2maal in de week maar 3uurtjes vrij te hebben(maar volgens Eddy is dit al te veel)Hij is bang en wil me steeds bij hem en ik begrijp dit maar ik ga er stillekes zelf aan onderdoor.
Nog dikke knuffels
Joke

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie trui heb je weer gemaakt Joke.
    Ja meis het is een hele zware weg die jullie moeten gaan.
    Het is niet veel,dat je even weg kan.
    Pas toch op je zelf lieverd.
    Want straks heb je geen kracht meer om verder te gaan.
    Heel veel sterkte en kracht wens ik jullie toe.

    Dikke knuffel Riet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele zware tijd he?
    Snap het allemaal wel, je wil bij hem blijven, maar moet ook even tijd voor jezelf hebben...
    Heel moeilijk allemaal.
    Wel weer een mooi truitje gemaakt!
    Sterkte en liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is allemaal niet makkelijk voor je hé Joke. Ik weet heel goed wat je nu doormaakt en wens je toch heel veel sterkte toe, zowel voor jou als voor je man. Het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
    Je hebt al heel wat mooie werkjes gebreid, ik heb ook volledig zin om weer te gaan breien, wie weet steek je mij nog aan.

    Dikke knuffels,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is moeilijk hé joke
    kan geloven dat nu niet makkelijk voor je is
    je moet toch wel nog even wat tijd nemen voor ontspanning hoor meid
    wens jullie heel veel liefs
    aja je truitjes ziet er weer heel mooi uit xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen