mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

dinsdag 28 december 2010

slechte kerst

Dag vrienden,wij hebben een hele slechte kerst gehad met kerstnacht zat ik met Eddy op de spoed (ademnood uitdroging en bijna geen rode bloedcellen meer)Hij is dan met kerstdag moeten blijven en hebben ze heel de nacht zuurstof vocht en bloed toegediend nu zijn we gisteren een kijkje gaan nemen in een dagcentrum voor palliatieve zorg en daar zou hij al 2 dagen per week kunnen verblijven om te beginnen omdat ik het niet meer aankan.
Knuffels
Joke

7 opmerkingen:

  1. Ach toch....nee, dat is geen mooie kerst.
    Denk dat het goed zal zijn als je man naar dat centrum kan, dan heb je iets meer rust...
    Maar ook dat zal weer moeilijk zijn.

    Liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Joke,
    dat is zeker geen mooie kerst
    vind dit zo er voor jullie
    kan begrijpen dat nu niet makkelijk is voor jullie
    dat dagcentrum zou idd wel goed zijn maar ook weer niet gemakkelijk hé denk ik
    ik wens jullie heel veel liefs toe
    natacha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat erg Joke,en ik dacht nog ze zijn gelukkig nog samen met de kerst.
    Vreselijk voor je lieverd,het is wel een oplossing dat hij 2 dagen naar het centrum gaar,want jij houd dit echt niet meer vol.
    Maar de andere kant is dit wel een moeilijke beslissing,want ja hij gaat nu wel heel erg achteruit.
    Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe.

    Dikke knuffel Riet.xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joke,
    wat jammer toch dat dit net op deze dag moest zijn.. maar het is niet anders. Het zou wel degelijk een oplossing zijn om jouw wat rust te gunnen, zodat je er zelf niet onderuit gaat, je moet ook aan jezelf denken hoe moeilijk dit momenteel ook is! en nee, een gemakkelijke beslissing is dit niet, leef met je mee, want moet heel lastig zijn voor jou. veel courage en dikke knuffel Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe gaat het nu met hem ?

    ik volg je blog, via het volgknopje ;)

    mvg saramshobby
    www.saramshobby.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach Joke wat erg meis en juist nu met die dagen , heel veel sterkte en neem voldoende rust ...

    BeantwoordenVerwijderen