mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

maandag 7 februari 2011

mutsje

Fijne maandag,heel de morgen op de dokter zitten wachten en de toestand is hetzelfde gebleven.Onze Eddy moet toch een heel sterk hart hebben om zo te blijven vechten en deze middag even blokje om gewandeld met de rolstoel om een frisse neus te halen.Maar mijn schouder deed weer behoorlijk pijn want een rolstoel duwen is ook niet altijd gemakkelijk op slechte paden maar het is toch gelukt.Gisteren avond heb ik dan de laatste hand gelegd aan mijn mutsje zie hier het resultaat.De wol voor het volgende ligt al klaar maar het zal ook rustig aan gebeuren.
Dikke knuffels
Joke

2 opmerkingen:

  1. is een mooi mutsje
    ben blij dat jullie even een frisse neus hebben opgehaald
    wel jammer dat zo vermoeiend is met de rolstoel
    kan wel geloven dat dit lastig is
    liefs natacha x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mutsje is heel mooi Joke , ik moet zeggen jij kan er wat van ! Toch leuk dat je eens buiten geweest bent , wel een beetje voorzichtig zijn bij het rolstoel duwen want ik weet ook dat dit knap lastig kan zijn !

    BeantwoordenVerwijderen