mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

woensdag 9 februari 2011

nieuw werkje

Hallo,hier ben ik weer met een nieuw breiwerkje,een truitje voor 7à8jaar in licht grijze en wit bouclet garen
ik moet natuurlijk de wol die ik krijg zo wat bijeen laten passen en natuurlijk zien dat ik toe kom en gewoonlijk lukt mij dat wel.Voor de rest moet het breien nog met beetjes gebeuren want ik moet volgende week een scan laten maken van mijn schouder en hopelijk volgt er weer geen operatie want dat zou voor mij op het ogenblik een ramp betekenen vooral met de verzorging van Eddy.
Knuffels
Joke

2 opmerkingen:

  1. oei Joke toch maar wat kalm aan doen , dit zou inderdaad niet zo makkelijk zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben eens even komen bijlezen. Weer niet simpel allemaal. Hopelijk volgt er geen operatie.
    Hopelijk kunnen jullie nog wat genieten van het zonnetje (momenteel regent het hier nu wel)
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen