mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 6 augustus 2009

fijne donderdag


Fijne donderdag iedereen
Warm buiten en niet te doen hier thuis.
Eddy heeft dinsdag chemo gehad en voelt zich er niet zo best mee ik denk dat ik met hem maar naar ons bos vertrek daar is het wat frisser en rustiger.
Nu dinsdag moet hij weer terug chemo krijgen.
Wij gaan nu maar een beetje van onze eekhoorntjes genieten die ons al goed kennen
en komen piepen voor wat lekkers te krijgen
en vooral om te drinken want ze weten het als we er zijn hoor.
Dikke knuffels aan iedereen.
Joke.

3 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat die er ziek van is Joke.
    Ga maar heerlijk naar het bos lieverd,daar zit je veel beter dan thuis.
    Ik hoop dat die gauw weer wat opgeknapt is,want dinsdag is al weer zo snel.
    Het is vreselijk warm,ik ben zo beroerd ervan,zoveel pijn,mensen met de ziekte ms ,kunnen niet tegen de zomer.
    Lieverd fijne dagen ,dikke knuffel sterkte met alles.

    Liefs schat,Riet.xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei dat is minder Joke , er zijn inderdaad veel mensen die er ziek van zijn , hopelijk is het beter de volgende keer , maar ze liggen wel dicht bijeen ! Sterkte voor jullie beiden en dikke knuffel van Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke , vind het zo erg dat Eddy ziek van
    is . Geniet van je verblijf int bos .
    Mooie kaartjes dat je hebt gemaakt .

    Dikke knuffel Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen