mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 13 augustus 2009

zomaar


Hallo vrienden,
Ik ben vandaag nog eens naar de Hobby geweest
maar kan jullie niets laten zien.
Er is heel weinig gehobbyd maar wel heel veel gelachen moet tussen door ook eens kunnen hé
Mijn buik doet er nog pijn van.
Als het weder goed blijft doe ik weer mijn verdwijn trukje richting kempen.
En daar word wel gehandwerkt.Ik wens jullie
alvast een heel fijn weekend toe en dikke knuffels van mij voor iedereen die hier komt piepen.
Joke

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk Joke ,dat je zo gelachen heb,dat doet een mens goed lieverd.
    Ga maar heerlijk naar jullie plekje,dan kan je weer lekker borduren,even uit die zware sleur meis.
    Hou je taai hoor.
    Dikke knuffel Riet.xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen