mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

maandag 10 augustus 2009

Maandag

Hier is hij weer die vervelende maandag.Dit vond ik vroeger mijn slechtste dag.Nu ik op pensioen ben
is dat eigenlijk nog zo gebleven.
Hier kan je zien wat ik in het weekend nog bij heb gewerkt aan mijn Mirabilia.
Er zijn nog heel veel rijtjes te gaan maar we hebben geduld hé.
K'ga mijn huisje kuisen en misschien nog een strijkje doen en dan is de dag weeral bijna om.
Groetjes en tot de volgende.
Joke.

3 opmerkingen:

  1. is een mooi begin joke
    nog een fijne dag
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is al heel mooi Joke wat je gedaan heb.
    Ik vind de maandag ook een vreselijke dag.
    Heb je toch nog kunnen genieten in het bos.
    Sterkte me lieverd,hou je taai hoor.

    Dikke knuffel Riet.xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog met verlof dus valt die maandag
    nog mee , maar volgende week is dat een
    ander paar mouwen ;)

    Groetjes Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen