mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zondag 16 mei 2010

breiwerk


Weer iets anders
Vrijdag kwam mijn buurvrouw even koffiekletsen en zei joke ik heb mooie breiwol gezien en ik zou nog graag een trui met rolkraag willen ik zei ja wat hou je tegen om er aan te beginnen
ja maar ik kan niet breien zei ze
Ja daar hadden we het hé ik hoorde ze al afkomen ik zeg ga gauw naar de winkel en haal je breiwol ik zal er aan beginnen en dit heb ik al gedaan.
Nu is het wel zo dat ik heel veel vrije tijd heb daar Eddy door de pijnstillers heel veel slaapt in de dag en ik kan toch niet stil zitten en voor de T.V kan ik blindelinks breien.
Ik wens jullie allen nog een fijne zondag toe en veel liefs
Joke

1 opmerking:

  1. zo heb je weer een goede dienst ook bewezen ben benieuwd hoe hij er zal uit zien
    is alvast een mooi begin
    fijne zondag nog

    BeantwoordenVerwijderen