mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

dinsdag 18 mei 2010

knuffel


Hallo hier zijn we nog eens,hierbij een doorgeef knuffel want dat kan iedereen wel eens gebruiken een stevige knuffel.
Vandaag weer heel wat afgelopen van de morgen op controle naar het ziekenhuis waar we niet veel goeds te horen kregen hij was op een week weeral onderhalve kilo vermagerd weegt nu nog 54 kg en volgende week moet hij weer eens in de scanner wat ook niet zo goed is denk ik met al die contrast vloeistof in zijn lichaam.
Nu wou ik gisteren avond aan mijn nieuwe hummel beginnen en kwam tot de vaststelling dat ik mijn tekens niet zo goed zie dus deze namiddag een copieer center gaan zoeken om te vergroten daar ik hier nog niet zo lang woon moet ik nog steeds alles zoeken maar het is me toch gelukt.
Dus we kunnen straks starten maar veel zal het niet zijn want de oudste zoon komt op bezoek en dat gebeurd ook niet zo dikwijls dus moet er veel bij gepraat worden.
Ben mij nu al aan het opwinden want ik vind wel dat hij eens wat meer aandacht aan zijn vader mag schenken in dit geval en hij woont maar een 15tal minuutjes van ons af.Hou jullie oortjes maar goed dicht want het zou wel eens aan de luide kant kunnen zijn.
Groetjes
Joke

4 opmerkingen:

  1. Geef niet schat,zeg het maar is heel goed tegen je zoon,je weet het ik vind het vreselijk min.
    Je arme vader die zo ziek is,niet meer lang leeft,ohhh vreselijk.
    Wat erg dat Eddy weer zo is afgevallen.
    Ja,het is heel erg Joke,dat je iemand waar je je leven mee deelt,zo ziet achteruit gaan.
    Heel veel sterkte lieverds.

    Dikke knuffel beiden Riet.xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey meid toch dat er ook nog eens bij met je zoon
    is allemaal niet gemakkelijk hé
    wat erg van je ventje weet niet goed wat zeggen wens jullie het allerbeste toe dikke knuffel natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joke ook een hele dikke knuffel van mij , want het is zoals je zegt soms hebben we dat wel eens nodig ! Het zijn moeilijke tijden voor u en vooral voor Eddy en een beetje extra aandacht van de kinderen is hier zeker niet misplaatst ,klop maar eens goed op tafel !!
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gho Joke, ik heb zo met je te doen. Groot gelijk dat je eens goed je gedacht zegt. Is toch jammer dat je eigen kinderen nauwelijks naar je omkijken en zeker in deze moeilijke periode.
    Ik wens je heel veel sterkte en je blijft in mijn gedachten.

    Heel dikke knuffel,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen