mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zaterdag 22 mei 2010

fijn weekend


Aan alle bloggers een fijn weekend gewenst.
Ik zit er volledig door en ga naar het bos om wat uit te rusten ik kom s'avonds over huis gereden omdat Eddy daar niet kan slapen maar dan hebben we overdag toch een beetje rust en daar kan hij rustig in zijn tuinzetel in het zonnetje zitten en daar komt niemand ons storen want we zitten daar helemaal alleen in de bossen met enkel de natuur rondom ons.
Nog een fijn lang weekend voor allen
knuffels
Joke

3 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte hoor en geniet maar van jullie dagje!!

    Vele knuffels,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte Joke en Eddy.
    Geniet maar heerlijk van de rust in het bos.

    Liefs Riet.xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wens jullie heel veel sterkte toe
    hoop dat jullie wat hebben kunnen genieten van jullie weekend
    bij mijn profiel vind je mijn mail adres ik vind de jouwe niet
    zou je mij soms eens een mailtje willen sturen met jullie adres
    liefs natacha

    BeantwoordenVerwijderen