mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

vrijdag 11 juni 2010

bedden


Lang geleden
Maar we zaten in de problemen,daar ik niet meer naast Eddy mag slapen moesten we op zoek naar een oplossing.Ik lig soms nogal hard te woelen in mijn slaap en als ik dan te dicht bij Eddy lig doe ik hem pijn dus op zoek naar een lits jumeaux.
Maar dit word dus ook niet direct aan huis gebracht en zo heb ik een heel week in de logeerkamer op zo een vouwbedje geslapen ik ben gewoon gekraakt met mijn zere rug.
Maar het probleem is intussen opgelost ik kan nu in een goed bed slapen en Eddy moet niet meer zagen dat ik hem pijn doen en iedereen is nu tevreden.
Voor allen een fijn weekend Slukkes Joke

3 opmerkingen:

  1. Ach lieverd,weer een stap terug,dat doet ook weer pijn.
    Maar gelukkig heb je nu een op lossing.
    Hoop dat jij nu ook lekker slaapt.
    Op zo vouw bed is niks,dat matras is zo dun,daar krijg je zeker rugpijn van.
    Hoe is het nu verder met Eddy,gaat hij achteruit,of staat het even stil,ik hoop dat zo voor jullie.
    Ondanks alles een gezellig weekend.

    Dikke knuffel beiden.
    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach meis dat valt echt niet mee .... wat een mens allemaal niet moet meemaken ,ziek zijn is iets wat we niet in de hand hebben en je weet maar hoe kostbaar een goede gezondheid is als je ze moet missen :( !!! Gelukkig heb je nu een oplossing voor je slaap probleem en hebben jullie beiden nu wat rustige nachten !
    Heel veel sterkte voor u en je Eddy !
    Dikke knuffel van Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei meid toch dat valt dan ook weer tegen
    ben blij dat jullie nog vlug tot een oplossing gekomen zijn dat jullie nu alle 2 weer een goede nachtrust hebben
    veel liefs natacha

    BeantwoordenVerwijderen