mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

dinsdag 22 juni 2010

Hallo


Vandaag weer niks kunnen doen aan mijn werkjes.Heel de dag in de kliniek gezeten ze zijn weer gestart met een nieuwe chemo om het wat dragelijker te maken voor eddy en ook met morfinepleisters en morgen gaan ze een bloedtransfusie doen en tot overmaat van ramp moet mijn wagen naar de garage er beginnen allerlei bieptoontjes te spelen en lichtjes te branden dat komt er dan nog eens bij. Maar mijn garagist heeft mij verzekerd dat ik er nog gerust mee kan rijden en mogenavond ga ik hem binnenbrengen en hij krijgt voorrang dus dat is dan ook al een pak van mijn hart alleen hou ik wel mijn hart vast voor de rekening weeral want die weten ook goed de weg naar mijn adres tegenwoordig.
Dikke knuffels
Joke

4 opmerkingen:

  1. joke toch krijg er zelf tranen van in m'n ogen
    wens jullie het beste en hopelijk vallen de kosten aan je autotje mee
    gelukkig dat hij voorrang krijgt
    dikke knuffel natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Joke toch wat word het vreselijk zwaar voor jullie.
    Dat is niet best lieverd,vreselijk allemaal.
    We kunnen zo weinig voor jullie doen.
    En je auto nu weer,alles komt te gelijk.

    Heel veel sterkte beiden.
    Dikke knuffel Riet.xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 komt nooit alleen zeggen ze altijd, maar hebben jullie nu nog niet genoeg om te verwerken.
    Ja en die omslagen met die venstertjes vinden spijtig genoeg altijd hun weg.
    Warme groetjes ik leef met jullie mee.
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach Joke het zit echt niet mee hè , hopelijk vallen de auto problemen mee en kunnen ze het een beetje draaglijker maken voor Eddy , ik ga vanavond een kaarsje branden voor jullie .....
    Knuffel Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen