mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zondag 13 juni 2010

zondag


Fijne zondag iedereen ja ik ben hier thuis niks aan het
veranderen hoor enkel hier aan mijn blog en het lukt mij
niet goed ik zal het maar zo laten anders ben ik nog alles kwijt
ik ga nu vlug naar de verkiezing ik weet nog altijd niet voor wie
en vertrek dan direct naar het bos voor nog een paar uurtjes
want maandag en dinsdag is het weer grote controle in het
U.Z.A met Eddy en ik hou mijn hart weeral vast.
Nog een fijne en mooie zondag voor allen
Joke

3 opmerkingen:

  1. Joke,
    voor jou ook een fijne zondag gewenst! Ben ondertussen ook al naar de stembus geweest en straks gaan we eten voor vaderdag...
    veel moed en sterkte voor de controles in ziekenhuis volgende week!
    mvg Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ziet er mooi uit je blog ik ben ook wat aan het veranderen geweest ken daar ook niet veel van
    wij zijn ondertussen ook al naar de stembus geweest
    geniet nog van je zondag
    en het betse voor volgende week
    liefs natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joke veel sterkte voor volgende week , hoop dat je toch een beetje hebt kunnen genieten in het bos ....

    BeantwoordenVerwijderen