mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

woensdag 3 november 2010

breiwerk


Goede morgen vrienden,Eddy slaapt al terug en ik zit te wachten op de huisdokter en vanmiddag komt de poetshulp dus maak ik op het moment even tijd om mijn laatste breiwerkjes er op te zetten.
Morgen is het hobby en kan ik deze weer mee nemen voor onze weeskindjes en zo geraken mijn kasten ook een beetje lichter(alhoewel ge ziet nog niet veel verschil)verleden week bracht een vriendin weer twee zakken nog nieuwe breiwol en ben vollop modellen aan het zoeken om deze te beginnen.
Sorry vrienden dat ik de laatste tijd nergens commentaar heb gegeven maar ik kom wel kijken hoor maar dan roept Eddy mij weer en moet ik weer verpleegsterke gaan spelen en s'avonds ben ik dan weer zo moe dat ik soms met mijn breiwerk in mijn handen voor de t.v in het slaap val en dan kruip maar in mijn bedje
Maar vergeten doe ik jullie niet hoor.
Dikke knuffels en een knallende zoen
Joke

4 opmerkingen:

  1. hey joke,
    je truitjes voor die kindjes zien er heel mooi en warm uit
    zullen ze echt heel blij mee zijn
    geniet morgen van je dagje hobbyen
    en wij verwachten geen berichtjes hoor we zijn al heel blij hier te lezen dat het redelijk gaat met jullie
    veel liefs natacha xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig heb je dat weer gemaakt Joke.
    Het is zwaar voor je lieverd,het valt allemaal niet mee.
    Heerlijk voor je om morgen middag even weg te wezen.
    Een andere omgeving,even wat afleiding.
    Heel veel sterkte met alles.
    Dikke knuffel Riet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve en mooie truitjes heb je gemaakt!
    Mijn moeder doet dat ook graag, voor arme kinderen in Roemenië breien.
    Verder heel veel sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie blog, doe zo voort.

    mvg saramshobby
    www.saramshobby.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen