mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

zaterdag 6 november 2010

fijn weekend

Fijn weekend voor iedereen.
Ik ben van middag met onze Eddy in de rolstoel naar de ZOO gewandeld,hij heeft er reuze van genoten
maar ik ben steendood moe Het is niet zo gemakkelijk als de straten er zo slecht bijliggen om een rolstoel te duwen maar hij heeft er van genoten en dat is het bijzonderste.Zijn toestand is nog steeds een beetje stabiel dus wij blijven maar hopen en zolang de pijn maar onder controle blijft dit is het bijzonderste hé.
Dus ga ik nu wat rusten en hopelijk heb ik straks de kans om nog wat te breien en dan is hier weer alleman gelukkig.Voor iedereen nog een fijn weekend en een dikke knuffel
Joke

2 opmerkingen:

  1. Oh Joke, wat ben ik blij dat jullie alle twee vandaag zo genoten hebben van het goede weer en van de diertjes in de Zoo.
    Dat kan ik best geloven dat dat vermoeiend was, die slechte straten en dan stoep op stoep af, ik bewonder je. Je zorgt zo goed voor je Eddy. Echt vertederend.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben blij dit te lezen
    dat jullie een mooie zaterdag achter de rug hebben
    hoop dat je dan nog wat hebt kunnen rusten en breien
    dikke knuffels xxxx natacha

    BeantwoordenVerwijderen