mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

dinsdag 23 november 2010

truitje met beertje

Goede morgen ,hier nog een truitje klaar voor onze weesjes.Dit keer heb ik het met een applique gemaakt.
Vorige week kwam de mevrouw mij een bezoekje brengen die deze truitjes bezorgd aan Roemenie deze had een breiwerk bij een trui voor haar zelf dat half af was en natuurlijk kwam de vraag al vlug (kan jij die voor mij afmaken)heb zo weinig tijd waar Joke dus weer heeft geantwoord met een ja hé.We blijven bezig maar zou toch nog eens graag wat borduren ook want ondertussen ben ik ook nog bezig aan zes paar sokken voor een andere vriendin waarvan een paar af is.Dus we gaan ons niet vervelen.En onze Eddy is zo zwaar gevallen de zaterdagnacht met naar de w.c te willen gaan en ziet bont en blauw en ik kreeg hem bijna niet recht.Miserie en nog eens miserie.
Knuffels
Joke

2 opmerkingen:

  1. Amai Joke , tis weer een mooie he !
    Jij bent toch een sterke vrouw zene , hoe je
    en waneer je het allemaal doet vraag ik me
    soms af !!! Chapeau zene !!!!
    Dikke knuffel
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief truitje heb je weer gebreid.
    En dan nog zoveel andere werkjes naast je zorgen.
    Sterkte weer,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen