mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

vrijdag 26 november 2010

weer eentje

Goede morgen,heb er weer eentje af.Mijn vrienden vragen zich af wanneer ik dit allemaal doe????
Wel ik heb op een hele week maar zes uurtjes vrije tijd dat ik even alleen buiten kan en voor de rest zit ik naast mijn ventje die bijna de hele dag slaapt door de medicatie en wat kan een mens nu zo heel de dag zitten doen Mijn poetswerk komen ze doen enkel een was en een strijk is voor mij en koken ook. Zo als ik daar zo moet zitten word ik gek en dan zit ik maar rustig te breien en het zijn kleine truitjes die zijn direct af.
Ik wens jullie nog een fijne vrijdag toe en dikke knuffels
Joke

3 opmerkingen:

  1. truitje ziet er mooi uit en ben blij dat het wat beter met je gaat.. en dat je naar je hobbyclubje gegaan bent! weesjes hebben chance dat je zo'n mooie trui voor hen breit.
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n mooi truitje!
    Ik weet het hoor, iets om handen te hebben is het beste als je zorgen of verdriet hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige trui heb je weer gemaakt Joke.
    Ja meis dan kan je maar beter breien,dan zomaar zitten piekeren.
    Dit geef toch wat afleiding.
    Hoe is het met Eddy eigenlijk,blijf hij stabiel,of gaat hij achteruit.
    Lieverd een goed weekend,beide een dikke knuffel.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen