mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

vrijdag 17 april 2009

fijn weekend


Beste vrienden
Ondanks het slechte weer hier in Antwerpen
kom ik jullie toch een fijn weekend wensen.
Als het morgenvroeg wat beter is vertrek ik toch naar mijn buitenverblijf.
Zo dus vrienden ik ga er weer een handwerk weekendje van maken binnen of buiten het maakt mij niet uit als ik maar rustig zit.
En ik kijk er naar uit om jullie werkjes volgende week te bewonderen.
SLUKKES en tot de volgende.
Joke.

2 opmerkingen:

  1. een heel fijn weekend Joke,ze geven een heel goed weekend af.
    dus je kan heerlijk naar je andere huisje.

    liefs Riet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijn weekend ook voor jou Joke! Geniet er maar van.
    Wij gaan er ook een leuk creatief weekendje van maken. Goed weer of slecht weer, het is ons om het even.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen