mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 2 april 2009

mijn poesje

Goede morgen
Gisteren met het mooie weer naar mijn buitenverblijf gereden.
En lekker in het zonnetje gezeten
en aan mijn poesjes verder genaaid.
Als het mooie weer zo blijft kan ik daar terug blijven slapen voor het weekend en dan zal er weer heel veel gehandwerkt worden.
Het enige nadeel gisteren was dat ik uren in de file heb gestaan om terug thuis te geraken.
Slukkes en tot de volgende.
Joke.

4 opmerkingen:

  1. wat heerlijk voor je Joke,dat je in je buiten verblijf ben geweest.
    het weekend geven ze mooi weer af meis.
    ik zal maar lekker gaan.
    je poesje is al goed tezien zeg.

    veel liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw heel mooi zeg en zo schattig
    fijne dag nog groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dat is leuk dat poesje.
    Kan me voorstellen dat het wel leuk is in je buitenverblijfje, zo in het zonnetje met je handwerkje. Ik zou het ook wel zien zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Joke,

    Wat een schattig poesje. Knap hoor.
    Die files zijn een echte plaag he. Ik wens je alvast een heel fijn en zonnig weekend.

    Liefs
    Rita
    x

    BeantwoordenVerwijderen