mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

maandag 13 april 2009

terug thuis

Terug thuis en het weer was niet zo schitterend in het bos.
We hebben wel wat kunnen buiten zitten maar het was aan de frisse kant
Toen ik vertrok was er nog niks te zien en ik kwam terug en wauw wat zag het er weer mooi uit voor mijn deurtje alles vollop in bloei.Vlug een fotoke gemaakt zodat jullie mee kunnen genieten.
Mijn poesjes zijn ook af en liggen te drogen en mijn klein zoontje leren breien en die was er direct mee weg.Hij heeft al zo een 20cm gebreid met 40 steken op zijn priem er zijn wel een paar haakjes en oogjes aan maar zolang hij maar rustig is.
Zo is iedereen tevreden.
Slukkes en tot morgen.
Joke.

1 opmerking:

  1. wat is die foto schitterend Joke.
    het is vermoeid vind je niet om op te passen.
    ik wel hoor ben altyd blij als ik ze ziet,maar ook blij als ze weer weg zijn.
    hier was het schitterend weer meis 3 dagen lang.

    dikke knuf Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen