mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

donderdag 23 april 2009

prettige donderdag

Gisteren niet veel kunnen doen.
Vrijwilligerswerk en daar er eentje uit de kliniek is thuisgekomen had ik gisteren een dubbele schift
Ben om 9uur vertrokken en was pas om 18.30
terug thuis en dan moest ik nog gaan koken.
Dus ben ik daarna maar rustig in mijn zeteltje gaan zitten.
En ik kan het niet laten hé om oudere mensen te gaan helpen.
Heb er dan ook enorm veel vriendschap van want ge kunt niet geloven hoeveel moeders er in de steek gelaten worden door de kinderen.
(geen tijd werk gaat voor zeggen ze dan)
Maar wat hebben wij voor onze kids allemaal moeten laten????????.
Groetjes
Joke

2 opmerkingen:

  1. Dat is wel waar wat je schrijft. Is jammer dat de moeders in de steek gelaten worden. ik heb het hier toevallig ook in de krant gelezen dat er naar veel oudere mensen niet meer wordt omgekeken door hun kinderen. Vind dit echt wel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve woorden schat,ik krijg er kippenvel van.
    je heb boven zeker een plekje verdiend hoor.

    dikke knuf veel liefs
    Riet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen