mijn handwerkblogje

mijn handwerkblogje
breien borduren en knutselen

dinsdag 7 april 2009

poppen kleedjes


Goede middag,
Daar ik verleden week een grote zak met breiwol van iemand had gekregen die zelf niet kan breien
maar die wel een klein dochtertje heeft met een baby born pop heb ik dit gisteren nog vlug gemaakt en van morgen ineen gezet.
Nu ga ik vandaag nog wat borduren.
Voelde mij de laatste tijd niet zo best en heb van morgen bloed laten trekken en morgen weet ik de uitslag.Heb wel de raad gekregen van de dokter dat ik het wat kalmer aan moet doen met mijn vrijwilligerswerk.
Dus we zullen maar luisteren hé wat voor mij zeer moeilijk ligt.Als ik die mensen daar zo eenzaam in de kliniek zie liggen dan breekt mijn hart al.
En dan ga ik er toch weer heen om een babbeltje te slaan of een wasje en strijkje voor ze te doen.
Groetjes.
Joke.

3 opmerkingen:

  1. lieve schat,wat heb je dat weer schitterend gemaakt,en dan zo vlug.
    let een beetje op je zelf lieverd,de dokter zeg het niet voor niks.
    ik wil nog wel wat langer genieten van al dat moois wat je maakt.

    lieverd sterkte ermee.
    dikke knuf Riet.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo heel mooi
    zelf zal ik er nooit beginnen aanzien
    maa het is wel prachtig om naar te kijken

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi,dit heb ik vroeger toen mijn dochters nog klein waren ook gedaan,maar nu heb ik alleen nog maar een kleinzoon daar moet je niet met poppenkleertjes afkomen he,maar je hebt dit erg mooi gedaan!lieve groetjes Akkina,en zalige Pasenvoor u en echtgenoot

    BeantwoordenVerwijderen